سوالات متداول

سوالات مربوط به مشاوره و خرید کالا

آیا امکان مشاوره حضوری در دفتر وجود دارد؟

تمام تلاش ما این است که برای افزایش سهولت انتخاب و سرعت در خرید، اطلاعات فنی و کاربردی کافی و به زبانی ساده در مورد محصولات، در سایت درج شده باشد؛ اما در صورتی که نیاز به تست نرم‌افزار بخصوص برای حصول اطمینان در خرید باشد، پس از اتمام مشاوره‌های لازم و مشخص شدن محصول یا محصولات مناسب، امکان مراجعه به دفتر جهت بررسی کالا وجود دارد.   

آیا امکان تحویل و خرید کالا بصورت حضوری وجود دارد؟

بله امکان پرداخت هزینه کالا و تحویل آن بصورت حضوری، در محل دفتر وجود دارد.اما برای ابن امر، نیاز به هماهنگی قبلی می‌باشد. همچنین در نظر داشته باشید که ساعات مراجعه به دفتر، از شنبه تا چهارشنبه، از ساعت 14 الی 18 می‌باشد.

آیا امکان خرید بصورت چکی و یا اقساطی وجود دارد؟

خیر. متاسفانه به دلیل نوسانات ارزی بازار و محدودیت‌های موجود برای واردات کالاها که منجر به نوسانات روزانه در قیمت کالا می‌شود، امکان خرید شرایطی یا غیر نقدی میسر نیست.

آیا امکان پرداخت در محل برای شهرهای غیر از تهران وجود دارد؟

خیر. متاسفانه به دلیل نبود نماینده فعال در شهرهای غیر از تهران، در حال حاضر امکان چنین امکانی فراهم نیست.

آیا امکان معاوضه کالای جدید با قدیمی یا کالای خریداری شده با کالای دیگر وجود دارد؟

در رابطه با کالاهای قدیمی، مدل دستگاه و شرایط ظاهری و فنی آن جهت بررسی امکان خرید و ارزش‌گذاری باید مورد بررسی قرار بگیرند.

در رابطه با کالاهایی که از مجموعه ما خریداری شده‌اند، در صورتی که خریدا، قصد معاوضه کالای خریداری شده خود را، با کالای دیگر داشته باشد، در صورت سلامت کامل و تأیید واحد فنی، کالا ارزش‌گذاری شده و در صورت تأیید صاحب دستگاه، با دستگاه جدید معاوضه می‌گردد.

سوالات مربوط به مهلت تست و گارانتی

آیا کالاهای شما دارای گارانتی یا مهلت تست می‌باشند؟

تمامی محصولات خریداری شده ازمجموعه کامپیوتر کوکی، در صورتی که دارای گارانتی نباشند، از زمان صدور فاکتور، به مدت یک هفته دارای مهلت تست می‌باشند. همچنین تمامی کالاهای بدون گارانتی، در صورت درخواست خریدار، با پرداخت 10 درصد مبلغ دستگاه خریداری شده، به مدت یک سال گارانتی میگردد.

 

شرایط مهلت تست یک هفته‌ای به چه صورت می‌باشد؟

در صورتی که در این مدت، کالا دچار هر گونه آسیب فیزیکی گردد، یا آثاری از استفاده ناصحیح یا باز کردن محصول، توسط شخصی به غیر از مسئولین فنی دفتر، یا متخصصین مورد تأیید مجموعه مشاهده گردد، کالا از شرایط مهلت تست خارج است و مجموعه، هیچ مسئولیتی نسبت به کالا نخواهد داشت. همچنین ایراداتی که به دلیل نواسان برق، برخورد هر گونه مایعات بادستگاه ایجاد شوند، موجب ابطال ممهلت تست یک هفته‌ای کامپیوتر کوکی میشوند.

گارانتی یک ساله شامل چه مواردی می‌باشد؟

هر گونه ایراد کارخانه ای که موارد منجر به ابطال گارانتی در آن دخیل نباشد، شامل گارانتی میگردند.

مواردی که کالا را از ضمانت خارج می نماید، نداشتن لیبل و کارت ضمانت، مخدوش بودن سریال و هولوگرام کالا، وجود هر گونه آثار تعمیر، شکستگی، خراشیدگی، تغییر شکل و تاب خوردگی، زنگ زدگی، سوختگی و تغییر رنگ ناشی از تماس با حرارت بالا، سولفاته شدن، نفوذ مایعات و موارد شیمیایی، صدمات ناشی از حمل و نقل، نوسانات برق، استفاده در شرایط محیطی نامناسب، کاربرد نامناسب و هرگونه صدمات فیزیکی به کالا و اجزای آن.

لازم به ذکر است که اطلاعات ذخیره شده در دستگاه شامل ضمانت نمی گردد و مسئولیت محافظت و تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات مذکور بر عهده خریدار می باشد.